نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است.
الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.
دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور، جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف الکترونیک، کامپیوتر (سخت‌افزار و نرم‌افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست.
برای آن دسته از عزیزانی که در این نمایشگاه به عنوان ارائه دهند محصولات خود شرکت خواهند کرد بهترین و ثمربخش ترین راه برای اطلاع رسانی به مردم جهت حضور هرچه باشکوه در نمایشگاه ارسال اس ام اس اطلاع رسانی و تبلیغاتی به مشترکین و همچنین سایرین میباشد
و همچنین بعد از نمایشگاه میتوانند با ارسال اس ام اس به آن دسته از افرادی که در غرفه شرکت مورد نظر ثبت نام ویا اطلاعات خود را ثبت کرده اند اس ام اس یادآوری و غیره نیز ارسال کرد
 
, , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

سبد خرید

محصولات

محصولات

ارتباط با ما

نماد اعتماد

درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
تخفیف 50% هیرو به مناسبت نوروز 1399
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
در سامانه هیرو امکان ارسال از کلیه اپراتورها وجود دارد