کسب و کار اینترنتی چیست؟

به چه کس و کاری , کسب و کار اینترنتی میگویند ؟ کسب و کار مجازی یا تجارت الکترونیک به استفاده از وب، اینترنت، اینترانت (Intranet) یا برخی از ترکیب های آنها برای انجام تجارت اشاره دارد.

 شبیه به یک فروشگاه اینترنتی است، اما فراتر از خرید و فروش ساده محصولات و خدمات در اینترنت است.

تجارت الکترونیک شامل طیف وسیعی از فرآیندهای تجاری مانند بررسی ایده های کسب و کار اینترنتی، مدیریت زنجیره تامین، پردازش سفارش الکترونیکی، آنلاین مارکتینگ، تبلیغات اینترنتی، و مدیریت ارتباط با مشتری برای جلب اعتماد مشتری است.

بنابراین، فرآیندهای کسب و کار مجازی می‌تواند به شرکت ها کمک کند تا کارآمدتر عمل کنند.
کسب و کار اینترنتی چیست

اکثریت شرکت های فعال در تجارت الکترونیک و کسب و کار مجازی در حال حاضر بسیاری از امور اولیه‌ی بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را از طریق اینترنت انجام می‌دهند.

از طرف دیگر در پاسخ به کسب و کار اینترنتی چیست میتوان گفت که انجام دادن یک یا چند بخش از فعالیت های کسب و کار از طریق اینترنت، یک مدل تجارت الکترونیک است.

هنگامی که یک کسب و کار مجازی محصولات را به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی به فروش می‌رساند، این یک مدل تجارت الکترونیک است.

تجارت الکترونیک اجازه می‌دهد تا شرکت ها فرآیندهای داخلی و خارجی خود را با یکدیگر مرتبط سازند و از طرفی ارتباطات مورد نیاز برای همکاری با تامین کنندگان و شرکاء را سهولت میبخشد؛

همچنین با توجه ویژه به اصول مشتری مداری و برآورده کردن نیاز و انتظارات مشتریان در کمترین زمان منجر به بهبود عملکرد کلی کسب و کار خواهد شد.

در حالی که ساخت سایت یکی از رایج ترین روش های پیاده سازی کسب و کار مجازی است، تجارت الکترونیک بسیار بیشتر از داشتن یک وب سایت است.

از طرف دیگر در پاسخ به کسب و کار اینترنتی چیست باید گفت مجموعه ای گسترده از فناوری های اینترنتی است که همه آنها طراحی شده‌اند تا به کسب و کارهای هوشمند کمک کنند.

استفاده از این ابزارها علاوه بر سهولت کار موفقیت شما را تا حد زیادی تضمین خواهد کرد.
ارائه راه حل

امروزه اکثر شرکت های تجاری از راه حل های کسب و کار مجازی استفاده می‌کنند.

بهره گیری از یک سامانه پیامک هیرو که بر بستر اینترنت فعال است، برای ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال پیام‌های خدماتی یک مثال استفاده از این راه حل هاست.

هر کسب و کار می‌تواند به نوعی از این امکانات بهره مند شود. تکنولوژی ساده با هزینه کم یا در مواردی رایگان برای کمک به شما در دسترس است:

ارتقاء ارتباطات خارجی و داخلی از طریق روابط هوشمند تعریف شده در این زمینه
افزایش فروش از طریق استفاده مؤثر از بازاریابی الکترونیکی
فرآیندهای اداری ساده با استفاده از سیستم های یکپارچه دفتری
کاهش هزینه های ارتباطی از طریق استفاده از ابزارهای ملاقات آنلاین (Meeting) و فضاهای کاری مشترک
حداکثر بازدهی در بخش مدیریت ارتباط با مشتری برای پیگیری، نظارت بر تعامل بر چگونگی ارتباط مجموعه با مشتریان

دولت الکترونیک

کسب و کار اینترنتی چیست ؟ تجارت الکترونیک چیست ؟ دولت الکترونیک چیست ؟ این اصطلاحاتی است که در موتورهای جستجو بیشتری دفعات سرچ را به خود اختصاص داده‌اند و شاید هر یک از ما در قالب های مختلف میشنویم که تمامی آنها به معنای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و مزایای اینترنت در یک کارآفرینی می‌باشند.

پدیده‌ی دولت الکترونیک با آغاز به اصطلاح” اقتصاد جدید”در دهه ۸۰ و ۹۰ در قرن گذشته به وجود آمد که موجب توسعه وسیع سیستم های اطلاعاتی سازمانی و اینترنت شد.

اصطلاح “تجارت الکترونیک” برای اولین بار توسط شرکت IBM در کمپین بازاریابی در سال ۱۹۹۶ مورد استفاده قرار گرفت.

این مفهوم تاکنون فعالانه استفاده شده است. هدف از تجارت الکترونیک بهبود ارتباط بین کسب و کار با مشتریان، تامین کنندگان، بانک ها و یا ادارات دولتی است.

همچنین شامل راهکارهایی برای افزایش کارآیی شرکت ها و در نتیجه بهبود مدیریت سازمان، بهبود فرآیندهای آنها، فروش، خرید، مدیریت مالی، منابع انسانی و غیره خواهد شد
سامانه پیام کوتاه هیرو افتخار دارد در این مدت از فعالیت خود با جمع کثیری از شرکت های اینترنتی همکاری هم از جهت طراحی وب سایت  و هم امکان استفاده از وب سرویس پیامکی همکاری دارد

, , , , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

سبد خرید

محصولات

محصولات

ارتباط با ما

نماد اعتماد

درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
تخفیف 50% هیرو به مناسبت نوروز 1399
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
در سامانه هیرو امکان ارسال از کلیه اپراتورها وجود دارد