کاربرد اس ام اس برای کارواش ها

استفاده اس ام اس برای کارواش ها یکی از انواع کاربردهای یک سامانه پیامکی هیرو برای کسب و کارهای متفاوت است.

در هر کاری برای جلب اعتماد مشتری و افزایش فروش از راه‌های متعددی استفاده می‌شود؛

داشتن یک سامانه اس ام اس ویژگی‌های مثبت و متعددی برای این اهداف دربر دارد که یکی از آنها ارسال پیامک تبلیغاتی می‌باشد.

یک پنل اس ام اس مناسب میتواند برای خدمات بازاریابی پیامکی، پروسه فروش، خدمات پس از فروش و رعایت اصول مشتری مداری نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

بازاریابی پیامکی برای کارواش ها یکی از انواع مختلف روش‌های بازاریابی می‌باشد که بسیاری از صاحبین کسب و کار در این صنف استفاده از آن را در برنامه بازاریابی خود قرار می‌دهند.
کاربرد پیامک برای کارواش ها

طبق آخرین آمار تعداد سیم کارت از جمعیت ایران فراتر رفته است بیش از ۹۱ میلیون سیم کارت !!!

این اکثریت قابل توجه است و به طور چشمگیری نشاندهنده‌ی این حقیقت است که تلفن همراه در دنیای امروز جای بسیاری از ابزارهای مورد نیاز را گرفته و به عنوان یک ساعت زنگ دار، دفتر خاطرات، دوربین، تقویم، کامپیوتر و خیلی چیزهای دیگر استفاده می‌شود.

این تصویر همه جانبه از تکنولوژی تلفن همراه، به یک گزینه قابل توجه برای صاحبین کسب و کار از جمله کارواش‌هایی که به دنبال برقراری ارتباط بهتر با مشتریان و جلب رضایتمندی مشتری هستند، تبدیل شد.

بازاریابی پیامکی برای کارواش ها تنها یکی از موارد کاربرد پیامک برای کارواش ها بوده که در صورت استفاده مناسب از روش بازاریابی پیامکی میتواند تا حد زیادی سبب رونق گرفتن بازار یک کارواش گردد.

علاوه بر انجام بازاریابی پیامکی برای کارواش ها، از یک پنل اس ام اس میتوان برای ارائه خدمات پس از فروش، استفاده در نرم افزار باشگاه مشتریان، جذب سرمایه و پیاده سازی بسیاری از ایده های خلاقانه در کسب و کار استفاده نمود.
رعایت اصول ارسال پیامک

فراموش نکنید استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه و کاربرد پیامک برای کارواش ها دارای قوانین مشخصی است که اگر رعایت نشوند، میتوانند تاثیر عکس داشته باشند:

به دلایل روشن، هرگز در زمان های نامناسب، مانند صبح زود یا آخر شب پیام ارسال نکنید.

به مشتریان خود حق انتخاب داده و امکان لغو دریافت پیامک را برای مخاطبین بالقوه خود قرار دهید؛ این مورد سبب میشود تا مخاطب شما احساس کند که برای حریم خصوصی ایشان احترام قائل هستید و اصراری در ارسال پیامک ندارید؛ در واقع عضویت در سامانه ارسال پیامک به عنوان یگ گزینه دلخواه و یک خدمت اضافه خواهد بود.
ارسال بیش از حد پیام تاثیر ناخوشایندی بر مخاطب شما خواهد گذاشت، هیچ یک از مشتریان و مخاطبین شما (حتی افرادی که برای حضور در میان مشتریان وفادار شما اظهار تمایل کرده‌اند) دوست ندارند که هر روز و هر ساعت از شما پیامک دریافت کنند.
متن پیامک اطلاع رسانی و نحوه‌ی توضیحات در جذب مخاطب بسیار مهم است؛ یک پیام گنگ و نامفهوم، متن بسیار طولانی، عدم معرفی صحیح مجموعه و راه های ارتباطی و موارد این چنینی سبب میشود تا پیامک شما خوانده نشود و یا فرد را جذب نکند و در آخر اگر موفق به جذب مخاطب شوید عدم معرفی صحیح راه های ارتباطی سبب از دست رفتن مشتری خواهد شد.

پنل های پیامک شرکت هیرو بدون هیچ هزینه جانبی دیگر و با دادن کلیه خطوط عمومی و اختصاصی رایگان برروی کلیه پنل ها این امکان را به شما مشتری گرامی میدهد که ارتباط ۲طرفه با مشتری خود داشته باشید

, , , , , , , , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 10 =

سبد خرید

محصولات

محصولات

ارتباط با ما

نماد اعتماد

درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
تخفیف 50% هیرو به مناسبت نوروز 1399
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
در سامانه هیرو امکان ارسال از کلیه اپراتورها وجود دارد