واژه های بازرایابی پیامکی تابستان

واژه هایی برای کمپین های تبلیغات پیامکی تابستانه، بهترین تبلیغات پیامکی فصل تابستان. تنها در عرض چند هفته هوا از سرما به گرمای سوزان رسیده است و تابستان نیز زیاد دور نیست. تعطیلات ماه مه تمام شده است و در یک مدت زمان کوتاه ما مستقیماً در فصل امتحانات خواهیم بود. بدون آنکه متوجه شوید تعطیلات تابستانی سر می رسد.
اگر شما در تابستان یک برنامه برای کمپین بازاریابی پیامکی دارید، پس شما خواهان استفاده از چیزهای خلاقانه، مضنون هایی متناسب با تابستان به منظور اضافه کردن مقدار کمی اَتش به کمپین خود هستید. بنابراین برای کمک کردن به شما ما یک لیست از کلمات کلیدی قدرتمند را تهیه کرده ایم که صرف نظر از محصول و سرویس شما تضمین کننده دریافت بازخورد مناسب است.
عبارات تابستانی – بازاریابی پیامکی
بسیار گرم

بگذارید با کلمه ای که در بالا از آن استفاده کردیم شروع کنیم. یک کلمه ساده اما تحریک کننده که سریعاً باعث می شود شما به گرما، باربیکیو و شعله های آتش فکر کنید، برای همه ی دلایل درست‌. ترکیب شده با غذا که سریعاً باعث می‌شود آب در دهان جاری شود، و زمانی که به عنوان یک حرف ربط با کلمه “پیشنهاد” یا “معامله” همراه می‌شودیک هیجان فوری ایجاد می‌کند.
داغ

تابستان، زمانی که گرما، همان گرمای دلخواه ما است، بخصوص اگر ما در رابطه با آخرین پیشنهادات موجود برای مشتریان خود صحبت می‌کنیم. آنها را برای بهره‌مندی از “معامله داغ” یا “پیشنهاد داغ جدید” دعوت کنید، و یا چرا اصلاً با آنها پیشنهاد بررسی کردن محصولات داغ جدید خود را ندهید؟
خنکی

در تضاد با آخر این پنج حرف محبوب می‌آید. خنکی، ممکن است به معنای واقعی کلمه به خنک شدن از گرمای تابستان و یا همان معنی اصطلاحی آن یعنی استراحت اشاره داشته باشد. هر دوی این معانی تقریبا برابر هستند. برای مثال ممکن است شما بخواهید از گردشگران بعد از یک روز در ساحل با این جمله “بیا و استراحت کن” در محل لانج بار شیک خودتان دعوت به عمل آورید، یا لذت “خنک شدن” با یک آبجوی سرد در بار هنگامی که مشغول تماشای جام جهانی فوتبال هستید.
آفتاب تابستان

زمانی که بحث نوشتن تبلیغات پیش می‌آید یک واج‌آرایی کوچک می‌تواند یک مسیر طولانی را طی کند و بازاریابی پیامکی از این قاعده مستثنا نیست. آفتاب تابستانی یک عبارت عالی‌ است که همیشه واکنش مثبتی دارد. اگر شما یک خرده فروش لباس هستید، شما ممکن است یک پیامک مانند ” از آفتاب تابستان با تمامی لباس‌های ساحلی جدید ما شیک پوشانه لذت ببرید”، در حالی که یک کمپ تفریحی ممکن است چیزی مانند “حداکثر استفاده از آفتاب تابستانی برای سه شب فقط با قیمت ۲۳۰ پوند”.
سرگرمی‌های تابستانی

اگر آفتاب تابستانی آنچنان که باید برای شما کارآمد نیست، پس چرا به جای آن برخی از سرگرمی‌های تابستان را انتخاب نکنید. یک عبارت چندکاره که می‌تواند برای بسیاری از پیشنهادات و تبلیغات اعمال شود.
خورشید و ماسه

این دو لغت ساده زمانی که با یکدیگر استفاده می‌شوند مستقیماً یک منظره از سواحل و همه چیز مرتبط با آن را تداعی می‌کنند و یک روش فوق‌العاده برای تبلیغ کمپ‌های تفریحی، اردوگاه‌های ساحلی و سایر جاذبه‌هایی مشابه دیگر است.
ولخرجی کردن (چلپ چلوپ کردن)

یک کلمه کوچک مبتنی بر آب که می‌تواند برای اقلام با قیمت بالا و محصولات شخصی بسیار عالی باشد. این عبارت معمولاً هنگامی که باعبارت “مقرون به صرفه” یا چیزهای مشابه با آن استفاده می‌شود، کارایی بهتری دارد. به عنوان مثال یک اس ��م اس فروش ممکن است با این جمله باز شود “این تابستان را ولخرجی کنید…. شما می‌توانید با کارت اعتباری جدید اقیانوس ۱۲۳ فایننس از عهده این مخارج بربیاید”.
تعطیلات بعد از مدرسه

البته، تمامی شعارهای بازاریابی تابستانی بر روی نور آفتاب، باربیکیو و سواحل تمرکز ندارد. تعطیلات بعد از مدرسه را فراموش نکنید، و این می‌تواند به اندازه یک عبارت بازاریابی موثر باشد خصوصاً برای تمامی چیزهایی که به خانواده مرتبط است.
به دل موج‌ها زدن

عبارت دیگری که تمامی تصاویر درست را تداعی می‌کند. بهترین استفاده برای تجارت مرتبط با موج سواری، هتل‌های ساحلی و کمپ‌های تفریحی و یا کسانی که سبک‌های ساحلی، مد و لوازم جانبی و تزئینی را تبلیغ می‌کنند.
زمان موج سواری است

مشابه مثال قبلی، این نیز یک عبارت بسیار خوب برای لباس‌های ساحلی و لوازم جانبی، بارهای کنار ساحل، میخانه‌ها و رستوران ها و مشابه آن است.
مشتعل

یکی دیگر از لغت‌های آفتاب سوزان تابستان که فقط با واژه “معاملات” استفاده می‌شود – “از پیشنهاد‌های داغ و سوزاننده تابستانی ما بازدید فرمایید”

در حالی که تمامی لغت‌ها و عبارات ذکر شده در بالا سرگرم کننده، فصلی و غیر ضروری هستند، ما به شما یک نصیحت می‌کنیم- بسیار مراقب استفاده از کلمات به ظاهر هوشمندانه در کنار لغت ساحل باشید. تعمدی یا نه در نظر بگیرید آنچه که قلاب ماهی گیری شما صدا می‌دهد بلند خوانده می‌شود و سعی کنید طعمه‌ای را بندازید که باعث رسوایی یک ابزار بازاریابی موثر باشد. جدا از این، هر عبارتی از بالا که شما تصمیم گرفته‌اید از آن استفاده کنید، مطمئن شوید که آنها نه تنها متناسب برند شما بلکه مناسب برای مخاطبان شما هم هست.

, , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سه =

سبد خرید

محصولات

محصولات

ارتباط با ما

نماد اعتماد

درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
تخفیف 50% هیرو به مناسبت نوروز 1399
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
در سامانه هیرو امکان ارسال از کلیه اپراتورها وجود دارد